درگیری فتح‌الله‌زاده با افراد ناشناس و حضور یك خانم در ورزشگاه
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده پس از به صدا درآمدن سوت بازی نفت آبادان مقابل استقلال به مدت 10 دقیقه‌ای از جای خود بلند نشد اما زمانی كه قصد ترك جایگاه ویژه را داشت با شعار یك فرد ناشناس روبرو شد. در این هنگام سرپرست باشگاه استقلال كه از برخورد این فرد ناشناس ناراحت شده بود پیگیر این شد كه بداند او چه كسی است. در همین هنگام شخص ناشناس دیگری خطاب به فتح الله زاده گفت شما در مصاحبه ای گفته ای فوتبال آبادان هیچی نیست.
سرپرست باشگاه استقلال كه چنین مصاحبه ای انجام نداده بود به دلیل این موضوع به شدت ناراحت شد و با بیان اینكه من همیشه گفته ام هواداران آبادان خونگرم هستند به سمت این فرد ناشناس رفت.
بین فتح الله زاده و این دو فرد ناشناس درگیری پیش آمد و با وساطت حاضران در جایگاه ویژه این قضیه حل شد. البته سرپرست باشگاه استقلال پس از این ماجرا با مسئولان ورزشگاه به خوش و بش پرداخت و گلایه این دو فرد ناشناس را به آنها كرد.

* در حاشیه نشست خبری پرویز مظلومی یك خانم كه معلوم نبود چطور توانسته بود وارد ورزشگاه شود، مدام به درب سالن نشست خبری می زد و اصرار داشت كه وارد سالن شود اما با ممانعت حراست حاضر در ورزشگاه روبرو شد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: